Mollys dag

Idag fyllde min lilla Molly fyra år och hon vaknade till sång och presenter. Hon var mäkta nöjd och vid middagstid så var det dags att åka till frisören där hon skulle klippa sig lite och få rosa färg. Hon var jätteduktig och efteråt så fick hon själv välja en present på BR, och det blev en grej med dockor och katter som var en typ utställning. Molly tyckte om den och har lekt med den hela dagen.

Annars har dagen varit lugn med lite tårta och saft på eftermiddagen med farmor och farfar, och efter det ville hon följa med till Oxie. Så det har varit väldigt tyst här hemma efter dom åkte.

Hur har det då gått med min träning? Det har varit lugnt eftersom jag haft en monsterhuvudvärk hela dagen och hela nacken är sjukt stel. Jag kommer ta igen det imorgon när jag tänkte ta en tur i spåren ute på Bulltofta. Och ja, jag käkade lite kladdkaka idag, men jag nöjde mig med en bit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0