2009: Nytt år - nya utmaningar

Då har det blivit ännu ett nytt år, även om detta blev försenat med en sekund, och med ett nytt år kommer ju nya förpliktelser av olika slag. Förra året innehöll mest en massa besvikelser och strul, men förhoppningsvis så är det slut med det nu. För min egen del så var december fullmatad med saker som jag var tvungen att ta tag i och det i sin tur ledde till att jag inte fick skrivet så mycket här som jag egentligen skulle.

Vad har jag för förhoppningar för 2009? Tja, egentligen inga alls, men jag har i alla fall bestämt mig för att sätt upp ett par mål jag vill uppnå innan det är dags för 2010.

* Ta dykcertifikat
* Få igång min firma ordenntligt
* Sänka matchvikten en aning

Jag tyckte det var lika bra att ta tag i det sista med en gång eftersom det är det helt klart svåraste på listan så jag var ute och gick i 45 minuter idag. Kallt som fan, och riktigt tråkigt men vem har sagt att det skulle vara lätt?

Nu tänkte jag slänga mig i soffan och kolla på resten av Winter Classic mellan Chicago och Detroit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0