Vilken skithelg

Min helg har varit katastrofal - hur har din varit?

Inte nog med hela episoden av polisanmälan, allmän uttråkning och allt annat elände, utan min bil bestämde sig dessutom för att ge upp ännu en gång i söndags. Det värsta är att det verkar vara samma fel som förra gången.

Vi har ingen bra relation min bil och jag.

Helt otippat kommer ju detta precis när jag behöver det som minst, men jag funderar allvarligt på att göra slut med min bil nu och skaffa en ny. Den bilen jag hade spanat in blev såld i princip framför mina ögon, så jag känner ju verkligen att jag har kommit in i det rätta flytet just nu.

Sen fick jag jobba igår och det var ingen upplyftande upplevelse då det inte var ett skit att göra här, och eftersom vårt internet har legat nere sen i fredags kunde jag inte fördriva tiden på det sättet, utan jag satt och la Harpan i nästan tre timmar innan jag tappade intresset för det. Dessutom vräkte regnet ner hela dagen så man kunde inte hitta på något kul när man väl kom ifrån jobb.

Nåja, det kan väl bara bli bättre nu, men samtidigt började jag min dag med att glömma nycklarna hemma och sen när jag väl hämtat dom så låg telefonen kvar. Så jag är lite osäker på när det kommer vända, för det känns inte som det håller på att göra det nu...

Kommentarer
Postat av: Thezz

bilar är bara till jävelskap. Man ska hålla sig till cyklar eller nått istället.

2008-05-29 @ 23:36:05
URL: http://thezz82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0