Stress stress stress

Ungefär så kan man sammanfatta denna dagen. Skola 09:00, som i och för sig började med två timmars härlig ryggmassage, lunch 13:00 och sedan fysiologi mellan 14:00-17:00. För alla er som inte haft nöjet att läsa fysiologi så kan jag säga två saker om det: 1. Det är skitsvårt, och 2. Det är komplext, mycket komplext...

Dock så var fysiologin intressant även om jag antagligen kommer bli galen av att försöka plugga in allt.

Efter skolan så var det snabbt hem för ombyte av kläder, upphämtning av Tindra för att sen skynda sig till Kastrup där jag skulle möta Jan Brönager och hämta en Kungspyton som jag köpt från USA. Lyckades vara framme på Kastrup redan 17:33 så ni kan ju själva ana att det gick undan. Ringde sedan Ricky Jörgensen för att bestömma möte för nästa affär där jag fick med mig hem en trio Fläckpyton. Jag är ruskigt nöjd med mina inköp idag!

image54
Kungspyton (Python regius) - Pinstripe

Transport hem för att dumpa slangarna och sedan var det raka vägen till Is-Stadion för att se Malmö Redhawks ta sig an Danmark. Redhawks vann med 3-0 i en riktigt tråkig match. Jag och Tindra lämnade efter två perioder för att åka till min träning. Tindra fick låna en klubba av Valle och sen var det full fart på henne medan jag och resten av tränarstaben tog tag i dom sista personliga samtalen med spelarna.

Vi är nyss hemkommna och Tindra slocknade nästan direkt och hon ska få tre guldstjärnor att sätta på sitt konto eftersom hon varit så himla duktig idag.

Själv ska jag sjunka ner i soffan och läsa lite fysiologi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0