Så jäkla gott Sverige

Sverige smiskar regerande Europamästarna Grekland med 2-0 i öpningsmatchen av EM. Kan inte bli mycket bättre! Eller, jo, det kan det, för om man bara lyckas slå Ryssland så är man vidare till slutspel. Jag tror inte man rår på Spanien då dom såg ruskigt starka ut mot just Ryssland. 4-1 inger respekt, samtidigt så såg ryssarna väldigt stabbiga ut.

För Greklands del är nog detta EM redan över för med detta spelet så lär man få smisk av Spanien och möjligtvis lyckas gneta sig till ett oavgjort resultat mot ryssarna.

Spanien och Sverige går vidare är mitt tips.

Kommentarer
Postat av: GREKEN

Klart det är bra att Sverige slår Grekland men var Sverige verkligen så bra??????? det är nog så att Grekland var så jävla kassaaaaa har inget i EM att göra. Jag tror att ryssarna slår både Sverige och Grekland och går vidare från gruppen jag hoppas jag har fel det lär vi se om en vecka...

2008-06-11 @ 14:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0