Solig fredag

Igår hade jag nog en av årets tråkigaste dagar på jobb. Jag verkligen satt och bara ville att klockan skulle bli 20:00 så jag kunde stänga ner och dra hem. Med tanke på dagens väder så är nog utsikterna för att det ska bli likadant idag ganska stora. Och hur kul är det på en fredag?

Nåja, jag gick lite plus på mina spel igår, men det kunde varit betydligt mer om jag inte fått en Lidnersk knäpp och lirat ett handicapspel på AIK. Nu gick det plus minus noll där, men om jag bara hållt mig till AIK så hade det varit dubbla pengarna där.

Började kolla på "There will be blood" igår när jag kom hem och den var ganska så seg i början så förhoppningsvis blir den bättre. Den är välgjord om nu det är någon tröst. Det enda jag hoppas är att det inte är en ny "Babel" som jag hade stora förhoppningar på men som visade sig vara riktigt usel trots en bra rollista.

Nä, nu ska jag käka lite frukost och sen bege mig i det vacka vädret!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KEVINE SRBINEEEEEEEEE.........



"YOU"LL WILL NEVER WALK ALONE"



TEAM SERBIA

2008-07-04 @ 11:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0