Resfeber

Om en sisådär 18 timmar sitter jag ombord på ett plan på väg till Wien för att sedan ta mig vidare till Bratislava, där jag ska vara assisterande förbundskapten åt Serbien. Det kommer att bli grymt kul och med upplevelserna färskt i minnet från Finland 2002 när jag var förbundskapten för Belgien så vet jag att detta kommer bli en händelserik vecka.

Vi har blivit lottade i grupp två tillsammans med Georgien, Spanien, Sydkorea och värdlandet Slovakien. Grupp ett består av Frankrike, Australien, Lichtenstein och Kanada. Argentina var dessvärre tvungna att dra sig ur. Trist, för det är alltid kul med nya nationer.

För min del blir det, som vanligt, att packa ikväll då jag hatar att packa massor av dagar i förväg. Jag har dock stenkoll på vad som ska ner i väskan, frågan är väl mer hur jag ska få plats med allt. Nåja, det är ett senare bekymmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0