Parkeringsböter

Ofattbart att man lyckas få parkeringsböter på sin egen arbetsplats! Har Malmö Stads P-nissar och lapplisor inget bättre för sig? Dessutom verkar dom ju inte bry sig om att man har ett giltigt parkeringsbevis i rutan eftersom man stått där i mer än tre timmar. Jag känner ingen som jobbar mindre än tre timmar om dagen...

Surt att behöva klydda med Centrumledningen nu och dessutom med ett styvnackat parkeringsbolag. Allt detta hade ju kunnat undvikas om vederbörande hade tittat lite extra i rutan istället för enbart på klockan.

Skitsamma, nu ska jag börja göra mig iordning för kvällens hemmamatch då vi tar emot FC Kristianstad nere på Kulladal. Mitt tips: 8-4 till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0