En ny favorit

Då var ännu en helg över och man kan väl summera den lite lagom snabbt. Igår gjorde jag absolut ingenting vettigt efter jag kom hem från jobb utan det blev lite pillande med datorn och sen blev det TV-kväll för hela slanten. Det enda tråkiga var att det inte var något av intresse överhuvudtaget som visades. Slängde till sist in DVDn "A Spark Of Insanity" med Jeff Dunham och det blev en massa sköna garv. Man måste bara älska Walter med sina spydiga och träffsäkra kommentarer, Achmed - den döde terroristen och Peanuts helgalna stil. Titta själv...

Idag var det gymnastik med Tindra som vanligt och efter det var det hem och bada ormarna som fått kvalster. Hann precis med allt innan det var dags att packa domarväskan och dra till Lomma för tre matcher. Alla matcherna avlöpte utan några större incidenter trots att jag fick ta ett matchstraff. Alla var nöjda och glada, möjligen undantaget killen som fick matchstraffet.

När jag kom hem efter dömningarna så var det bara att byta om för att sticka iväg på nästa uppdrag i Svedala och detta gällde en soffa. Väl på plats så var det inte så mycket att orda om så vi slog till och nu har vi fått upp en ny soffa i vardagsrummet som är sjukt skön. Måste säga att jag är ruggigt nöjd med det köpet... Har lite mer att möblera om här inne men det hade jag tänkt fixa imorgon. Nästa projekt blir att försöka få igång den förbannade routern som la av för ett tag sen. 

Imorgon: Ledig dag och DK-möte på kvällen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0