En liten utmaning

Fick en lite utmaning om att svara på ett gäng frågor innan och här kommer dom svaren:

Hatar du mer än 3 personer?
Hmmm... Tveksamt. Jag är en ganska snäll människa.

Har du någon gång försökt ta ditt liv?
Nej.

Hur många hus har du bott i?
En villa, fyra lägenheter och ett radhus.

Vilka är dina favoritskor?
Mina kängor.

Har du fält krokben för någon?
Jajjemänn.

Vilket är det värsta ämnet den här terminen?
Går ju inte i skolan längre...

Vilket är ditt favoritämne den här terminen?
Se frågan ovanför.

Äger du en Britney Spears CD?
Skulle inte tro det!

Har du någonsin spytt bland folk?
Nix. Det är jobbigt nog att göra när man är själv.

Säg något du alltid tänker på?
Mig själv... eller något ditåt.

Vilket stjärntecken är du?
Skytt

Vilken är den pinsammaste CDn du äger?
Någon Cd-singel med Bobby Summers.

Sommar eller vinter?
Vinter.

Har du någonsin örfilat någon?
Jepp.

Spelar utseendet någon roll?
Till viss del...

Favoriträtt?
Svårt att säga eftersom jag äter det mesta. En rejäl pepparstek med grönpepparsås är ju aldrig fel.

Är du förlåtande?
Det tycker jag.

Hur många barn vill du ha?
Två.

När grät du senast?
Det minns jag inte.

Har du kallat din lärare för mamma?
Nej.

Vad är dina smeknamn?
KeXx, Keke eller Generalen.

Är du nöjd med ditt liv?
I det stora hela, ja.

Gillar du dig själv?
Ja.

Är du närmare din mor eller din far?
Min far.

Favoritegenskap hos motsatta könet?
Humor och äventyrslusta.

Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?
Bli en drinkhora och supa mig full gratis.

Vad är klockan när du svarar på detta?
12:12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0