Det går framåt

Nu ar det gått ett par dagar sen och jag kan bara säga att jag har jobbat ordentligt för att komma igång med lite viktminskning, och trots lite fusk med träningarna dom senase dagarna, så är resultatet bättre än vad jag kunnat räkna med. Jag ligger redan minus 1.8 kilo! Känns jäkligt bra.

Vad har mer hänt idag då? Jo, jag var och badade med Tindra eftersom hon hade studiedag från skolan idag och nu ikväll var jag och Kristian och kollade på Pantern-Tingsryd. Jag hade lirat lite innan på två olika spel och Tingsryd var det enda som sprack. Det blev 3-3 vid full tid och sen knappt minuten in i sudden death så gör Tingsryd 4-3. Lite drygt, men min dubbel med Malmö och Leksand satt så det blev nästan 400 kronor plus i kassan. Alltid något.

Imorgon ska jag till läkaren med Molly för en fyraårskontroll. Bli nog spännande, men det kommer gå bra för hon är ju en tuff liten tjej.

Kommentarer
Postat av: Fimpen

Ja men det är inte hemmes pappa hahah =)=)=)

2009-01-08 @ 13:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0