Köttbullefrukost

Ahhh, idag blev det en klassiker! Landade på jobb vid åttasnåret och fixade allt jag behöve göra, sen traskade jag rakt över torget till Bulltofta Kött och köpte sex köttbullar och en liter mjölk. Det kan inte bli en mycket bättre start på dagen... Deras köttbullar är inte bara goda, utan dom är stora också. Jag kan utan problem klara mig på denna frukost tills det blir dags för kvällsmat.

Annars känns det mesta som om det går i slowmotion, detta trots att det nu bara är tre arbetsdagar kvar innan jag får min efterlängtade lediga helg. Men tro inte att man får lugn och ro för det... näää... det ska dömas, möte ska avklaras och en massa andra saker står på programmet. Hur lyckas man ta på sig så mycket? Jag måste bli bättre på att säga nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0