Vad är det som händer?

Igår när jag kom hem efter Malmös match mot Troja trodde jag inte att jag kunde få sämre hockeymatcher, men ack som jag bedrog mig. Idag har jag bevittnat något som jag inte trodde var möjligt, nämligen att Malmö får stryk hemma mot Sundsvall.

Vi tar det en gång till lite långsammare: Malmö fick stryk hemma mot Sundsvall.

Sundsvall... Hemma...

Det finns ju inte på världskartan. All heder till Sundsvall som spelade smart och efter sina resurser, medan Malmö mest gled omkring och såg oinspirerade ut. Det var ju rena VM i att spela runt pucken och inte våga ta avslut idag. Värst var ju Fredrik Eriksson, och jag tycker inte han gör skäl för att spela i någon av dom tre första femmorna.

Antingen är det något som är väldigt fel i föreningen eller så glider spelarna runt med ena skridskon i den nya arenan. Enligt speakern så sköt Malmö 38 skott idag, men jag kan med handen på hjärtat säga om han sagt hälften av det så kanske, bara kanske, hade jag trott på honom.

Ska jag lyfta fram några som kommer undan med hedern i behåll så är det kedjan med Urbas, Gustafsson, Kristoffersson, målvakten Henke Karlsson samt André Mattsson. Resten får ett fett jävla minus i prestation!

Ta er i kragen - ni är för helvete sämre än MFF!

Kommentarer
Postat av: mogge

Fuckin dåligt.. seriöst vad lack man blir...

2008-10-08 @ 22:54:58
URL: http://moggge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0