Malmö Redhawks - Troja Ljungby

Idag var jag på plats för att fota lite när Redhawks tog emot Troja. Det är faktiskt den första seriematchen jag plåtar på eftersom det kommit hundra andra saker ivägen innan, men nu har det förhoppningsvis släppt lite med övriga uppdrag. Matchen då? Jo, det var i ärlighetens namn ingen upphetsande historia och jag funderade ett tag på om jag skulle dö av tristess.

Till slut så vann Malmö, kanske inte helt rättvist, med 3-1. Troja saknade tre ordinarie backar och hade omskolat en forward till back inför kvällens möte.

Lite matchbilder kan jag bjuda på:


Action


Jacob Gustafsson


Hampus Gustafsson


Sebastian Pålsson får smaka på en saftig tackling från Trojas Niclas Gustavsson


Action


Action


Ziga Grahut i en offensiv räd tillsammans med Jan Urbas


Malmö gör 3-1


Niklas Arell städar framför Fabian Sivnert i Malmömålet


Det var ganska mycket stök och bök i dagens match


Sist ut är Jan Urbas som visar att han inte tänker vika ner sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0