Post Tentamen Stress Syndrome

Det skulle man väl kunna kalla det som jag upplever nu. Det som skulle vara två veckors intensivt pluggande inför tentan i Medicin/Patologi blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig även om jag läst en hel del. Tentan idag överraskade mig ändå med att vara betydligt lättare än vad jag hade väntat mig, men den hade lätt kunnat göras mycket svårare. Jag känner mig hoppfull på något sätt, men ändå inte riktigt säker. Det kommer ju kännas aningen tradigt att torska på ett par poäng bara...

Som det inte var nog med det, jag behöver inte gå en vecka med ångest så fort jag får ett SMS eftersom vi har genomgången redan nästa vecka. Således kommer inga besked om man inte klarat det via SMS och det betyder att man absolut inte vet var man står när man ramlar in på lektionen nästa måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0