Snart på väg hem

Det blåser halv storm ute och det är molnigt som fan, så där fick man väl för att man klagade på värmen igår. Men och andra sidan så slår det aldrig fel att det är dåligt väder när jag ska flyga. Flyget hemåt lyfter 20:15 lokal tid och det ska bli sjukt skönt att komma hem igen.

På torsdag så har jag tenta i fysiologi och klarar jag bara av tidsomställningen så borde det inte vara några problem, även om pluggandet inte varit så intensivt som det borde. Nåja, jag har bara mig själv att skylla.

Nu ska jag packa ner det sista innan det är dags för utcheckning och sen en sista shoppingrunda. Bara en lång transportsträcka kvar nu känns det som...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0