Phoenix

Då har jag nyligen anlänt till Phoenix och det försa jag gjorde var att ta mig ner till Chase Field och köpte biljetter till kvällens match mellan D-Backs och Phillies. Fick jättebra platser och det ska bli jäkligt skoj. Det var ganska intressant att se hur nära varandra arenorna låg, då Chase Field ligger granne med U.S. Airways Center, för om stan har lite flyt så kan man se baseball, hockey och basket i stort sett samtidigt här på samma ställe.

Phoenix i överigt är en väldigt fräsch stad, framförallt om man jämför med Los Angeles, men man har ett stort minus, och det är alla enkelriktade gatorna. Som bilförare är det vansinne att köra här eftersom man inte kan memorera någon väg. Kanske ett I-landsproblem, vad vet jag, men sjukt störigt är det i alla fall.

Nu ska jag ladda för matchen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KEVINE SRBINE!!!!!KEVINE SRBINE!!!!!!!!!!!!!

TEAM SERBIJJJJAAAAAAAAAAA

2008-05-08 @ 14:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0