Outletshopping och Showtime

Tillbaks på Luxor efter en halvt misslyckad shoppingrunda. Vi hamnade på Las Vegas Outlet som inte var mer än en stor galleria utan några egentliga kap så för mig var det hela bara en stor besvikelse, men Rickard var som en liten unge på julafton och shoppade loss som en galning och hade jag inte satt på honom strypkopplet så hade han handlat i varje butik han satt sin fot i...

Stället vi skulle till hette Las Vegas Premium Outlet och dit hittade vi typ en timme innan dom stängde så det blev inte så mycket gjort där, men ett par skor blev det i alla fall köpt och lite kläder. Räkna med att vi kommer att vara där imorgon när dom öppnar!

Nu ska vi strax ner och kolla på Fantasy eftersom jag fixat biljetter till oss på bra platser.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

God morgon!

Om du vill får du gärna kolla mina tävlingar:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
och vara med och tävla!

Hoppas du får en bra dag!

2008-05-06 @ 07:06:22
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0