Fredag, Jönköping och sommarväder

Det har fortfarande inte hänt ett skit med min bil och jag vet i ärlighetens namn int eom det kommer göra det heller eftersom ingen verkar vilja ta tag i problemen. Fick tipset på att använda cykel istället för bil, men det alternativet existerar inte för mig. Jag har ju ingen cykel...

Sommaren verkar ha kommit hit för att stanna och nu hoppas jag bara att pollensäsongen lugnar sig en aning så jag också kan komma ut och njuta av vädret. Helgen skulle bli strålande och naturligtvis så ska jag sitta inne på en KLU-utbildning i Jönköping. Hurra!

Nåja, det är väl inte värre än att jag hinner hem för att kunna sitta en timme eller två i trädgården på söndag.

Kommentarer
Postat av: Thezz

Själv jobbade jag 7-18 idag och 8-18 i morgon..det blir inte många soltimmar där inte..

2008-05-31 @ 23:22:23
URL: http://thezz82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0