Förlustsviten håller i sig

Då fick man äntligen besöka Chase Field och se sitt Arizona Diamondbacks live för första gången, men trots en näst intill fullständig dominans från D-Backs så stal Phillies matchen med 5-4. Mycket avgjordes i sjunde och åttonde inningen när Chad Qualls kom in och inte direkt gjorde sitt jobb. Han släppte till fyra poäng för Philadelphia och matchen tog en oväntad vändning. Detta är andra matchen på denna resan som jag ser som slutar med en knapp förlust för hemmalaget.

Födelsedagsbarnet Conor Jackson hade en bra match fram till åttonde inningen när det blev en obehaglig kollision mellan honom och Shane Victorino. Det såg riktigt nasty ut när dom i princip kolliderade skalle mot skalle vid första basen, men efter en fem-sex minuter kunde han resa sig för egen maskin och sedan få hjälp av planen. Resultatet av det hela lär ju vara en hjärnskakning och hans deltagande i morgondagens match lär ju vara i fara.


Jag fick dock besökt D-Backs team store och det var som att vara i himmelriket. Det handlades lite balla grejor och imorgon ska jag naturligtvis gå på matchen. Då blir det vinst, det känner jag på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0