En riktig turist

Idag så har det bara varit turistande för hela slanten, men först blev det en sväng in till min polare OC Rich för lite skitsnack. Det var ett kärt återseende eftersom vi inte träffats sen förra sommaren och han blev glad över att vi kom förbi

Efter allt skitsnack så blev det som jag skrev innan, en massa turistande. Vi drog nämligen till Hollywood och kollade in omgivningarna, den berömda skylten, stjärnorna i gatan innan vi drog vidare till Beverly Hills för att kolla in hur folk med pengar bor.

Det var nästan löjligt att se vilka hus och bilar som fanns i det grannskapet... Man kan ju lätt säga att det inte var några fula hus så långt ögat nådde. Nåja, har man pengar så kan man väl unna sig att bo så. Efter att ha kollat in husen så tog vi en tur på Rodeo Drive, där det var ganska häftiga affärer, men det var inget som passade min budget riktigt...

Allt där var ruskigt fräscht och priserna låg i den övre astronomiska sfären, men jag hade inte tackat nej till en kostym därifrån.

På vägen hem stannade vi på Carl J:Rs och jag åt en Jalapeño Chicken som var ruskigt god. Jag känner mig lagom sliten nu, men det borde bero på att jag fått för mycket frisk luft idag. Förhoppningsvis så orkar jag plugga lite ikväll innan jag ska sova och det blir tidigt uppstigning eftersom vi ska ta en runda till San Diego.

image169


image170


image172

image173

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag blir såååå avundsjuk.. Njut av din tid i härliga California!

2008-05-04 @ 15:04:36
URL: http://pinkflower.blogg.se
Postat av: Linda

hmm nu blir jag väldigt osäker men visst tillhör det California?? En lite förrvirad Linda

2008-05-04 @ 15:05:37
Postat av: Petra

Se till att du är turist i "rätt land"...
Kolla in min skylt! :)

2008-05-08 @ 17:31:33
URL: http://www.petra79.blogg.se
Postat av: Petra

Hej!
Har du även tänkt på att åldersskillnaderna är stora i Hollywood? Kika gärna in min blogg så får du se.. :)

2008-05-17 @ 20:03:51
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0