Sommarväder

Ja, ja, jag vet att jag är slarvig med uppdateringarna här just nu men det får ni faktiskt stå ut med. Nog pratat om det!

Vad har hänt sen sist då? Sommaren har kommit ordentligt och man försöker njuta så mycket man kan av vädret, men samtidigt så måste man jobba ihop lite extra pengar för att kunna åka på en trevlig resa någonstans sen. Har hunnit med att vara på en, för min del, stillsam Midsommartillställning i Skälderviken, festat på Kristians 25-årsfest, varit på Vikingamarknad i Foteviken. En del tråkiga episoder har utspelats med men dom behöver vi inte ta upp här.

Skulle ner på Hälsoteket för att anmäla mig till steg 2 i höst och för att fixa min massagebänk men det var inte en själ där trots att jag fått beskedet att det inte skulle vara sommarstängt. Det är egentligen ingen panik men jag vill ändå få det gjort! Dessutom så väntar jag fortfarande på papperna från Skatteverket så jag kan registrera min firma.

I höst drar jag igång så det är bara att höra av er om ni vill boka tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0