Segt

Fan, man borde ta sig i kragen med bloggandet, men det känns som allting är helt galet just nu. Vad har hänt sen det senaste blogginlägget då? Tja, innebandysäsongen rullar på i vanlig ordning, jag har fått mitt baksäte nerspytt två gånger på en vecka, ordnat med flygbiljetten till USA, anmält mig till en utbildning och äntligen fixat ett nytt grafikkort till min stationära dator.

Det är sjukt udda att sitta vid min 22"-skärm nu när man har vant sig vid lappens lilla 14". Men man känner sig onekligen nöjd med att ha fått igång möget nu. Bortsett från det visuella så är ju ljudupplevelsen helt jävla underbar nu. Visst, det går att lyssna på musik och sånt på lappen med, men det går liksom ändå inte att jämföra med "riktiga" högtalare och en subwoofer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0