En vecka kvar

Om mindre än en vecka så sitter man vid skolbänken igen. Måste säga att det känns väldigt konstigt... Det är ju ett klart avkall från allehanda rutiner jag skaffat mig under dom senaste åren och just det här med att tänka utanför boxen, som jag för övrigt är bra på att predika åt andra men inte mig själv, är lite läskigt. Jag är väl införstådd med vad jag gett mig in på och det är verkligen något jag vill, samtidigt kommer det bli ruggigt tufft.

Man kan ju inget annat än avundas folk som bryter mönster och/eller vågar sticka ut. Jag försöker vara mig själv så mycket så möjligt men för den delens skull så håller jag mig gärna lite lagom halvanonym i bakgrunden. Så var det inte för tio år sedan, undrar vad som hänt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0