December

December. Grått och trist. Borde vara vitt och julmysigt. Dessutom så är det måndag. Denna månaden kunde ju börjat roligare, i alla fall vädermässigt, men man får väl vara nöjd så länge det är något som liknar väder ute numera. Kanske lika bra att det börjar så här för då kan det ju bara bli bättre, eller hur?

Idag har jag varit i min lokal och gjort lite i ordning för firmastarten, fått dit bänken och funderat på hur jag egentligen vill ha det där inne. Kan bli jobbigt, jag är ju lite av en perfektionist när det gäller sånt. Egentligen vill jag måla om men det är tveksamt om det är tid till det.

Nä, nu ska jag slänga mig i soffan och lyssna på decemberregnets smattrande mot fönsterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0