Halvnaken med slangen i näven

Jo, ungefär ganska exakt som rubriken säger var det också i verkligheten. Det hela började med att jag var inne och tittade till mina djur och uppmärksammade då att en av mina Kungspytonhonor inte ömsat särskilt bra. Jag visste att hon brukade ömsa lite halvkasst, men detta var riktigt illa till och med för henne.

Det var bara att ta med henne in i badrummet och tappa upp lagom varmt vatten i badkaret så hon fick fukta upp sitt gamla skinn. Tack och lov så var hon på gott humör idag och gjorde inga utfall mot mig överhuvudtaget, och så här i efterhand så känns det ganska så trevligt att ha sluppit bråka med en sur orm i badkaret.

Efter en halvtimmes skalande så var hon som ny! Vid detta laget hade hon dock tappat lite tålamod med mig så jag anade vart det var på väg, så jag tog helt enkelt det säkra före det osäkra och lyfte in henne i ormrummet igen. Hon fick dessutom flytta in till Pastellhanen så vi får se vad dom tycker om varandra.

Kommentarer
Postat av: Jaap Kooij

Hi Kevin Prahl,



How are you? I have a male adult Lichanura Trivirgata Gracia Homewood locality for sale. Are you interested? Will you be in Hamm? I will be getting later this year snow Rosy's and more!



Jaap Kooij

Holland.

2008-08-20 @ 10:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0