Shopping

Denna dagen började att man vaknade upp till ett riktigt skitväder med snöslask och kastbyar. Precis så man vill att helgen ska börja... Egentligen kvittar det mig eftersom jag mest suttit inomhus och hostat idag, och det känns som om lördagen kommer vara dagen då den här sjukan kommer vara som värst.

Jag har inte gjort ett skapandes dugg idag och det känns skönt att bara kunna dega ibland. Det var i och för sig en liten lögn eftersom jag både fixat lite återbud samt varit och shoppat ikväll. Alla som ringt mig på mobilen när jag varit hemma kan intyga att jag har behövt en ny lur ganska länge nu och nu kände jag själv att det var dags. Jag har spanat in Nokias E71 ett tag och tyckte att den passade ändamålet som handsken.

Sagt och gjort, iväg och handla... dock hann jag precis upptäcka att mina byxor gått sönder innan jag skulle gå. Typiskt, då dom både var sköna och det sista paret jag hade av lite varmare byxor. Det andra paret gick sönder förra veckan. Körde ut på Jägersro och köpte min telefon och sen gick jag in på Dressmann och fick tag i ett par ruskigt sköna byxor, som också var snygga. Passade även på att köpa en tröja och lite annat smått och gott.

Nu har jag suttit och pillat på min lur ett tag nu och är helnöjd med mitt köp! Man kan lugnt säga att det har varit en lyckad kväll.

Kommentarer
Postat av: blogg .se

Hej Kevin varför skriver du aldrig om innebandy nu för tiden.. har du lag det ått sidan vad händer i kfum

2009-01-27 @ 15:45:41
Postat av: KeXx

Det finns inte så mycket att skriva om gällande innebandyn. Dessutom så är jag inte kvar i KFUM och den mesta av tiden går åt till dömningen istället.



2009-02-06 @ 22:29:46
URL: http://kexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0