Kallt...

Man fick minst sagt ett bryskt uppvaknande imorse när man tog ett steg utanför ytterdörren då man möttes av en kyla som var riktigt otrevlig. Jag är verkligen ingen större fan av kyla så jag var inte särskilt munter och under dagen har det inte blivit direkt bättre heller, först snöblandat regn och sen ett snöfall, om än modell mindre. Dessutom har det börjat blåsa, så nu blir det väl att leta fram extra varma kläder.

Inte konstigt att man lider av vinterdepression när man blir bjuden på en sån cocktail av kyla, mörker och jävligt väder. Nej, ge mig sommar nu! Fast jag hade nöjt mig med vår också... eller åtminstone ljusare dagar.

Imorgon ska jag testa på att döma för första gången sen jag skadade mitt knä. Det blir kul att se hur det går, eller man kanske ska skriva om det går... vi får helt enkelt se imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0