Jag kan än...

Ensam målvakt på träningen ikväll. Inte sådär vidare jättekul, men jag är ju där för att komma tillbaks till gammal god form, så det var bara att bita ihop och köra på. Jag passade på att få lite reflexträning medan dom andra körde lite kordinations- och passningsövningar, och till min förvåning så både kändes det och såg bättre ut än vad det gjorde när jag höll på som mest förr.

En annan fingervisning på att formen är på väg tillbaks är att jag så smått har börjat hitta mitt positionsspel igen. Det var riktigt jobbigt dom första gångerna när man satt helt jävla felplacerad i målet och blev bortgjort.

Jag har väl alltid varit en spelare som säger vad jag tycker och jag drar mig verkligen inte för att köra lite trashtalk, eller varför inte jävlas lite med sina egna lagkamrater? Man måste ju sätta sin prägel i omklädningsrummet. Dessutom så har jag ju inte kommit dit för att sitta tyst i ett hörn och titta på, nä, tvärtom så är jag där för att spela och vinna matcher till varje pris.

Skulle detta nu gå ut över någon annan målvakt som kanske inte varit borta från innebandyn som jag har, så är det väl helt upp till dom att träna hårdare och bättre.
 
Jag kan än och jag är här för att bevisa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0