Vilken spelkväll

Detta är nog det sjukaste jag gjort på länge... Lirade en dubbel med Middlesboro och Anderlecht på Unibet till 91 gånger fläsket och sätter en femtiolapp. Vid sjusnåret på jobb har jag tråkigt och spontanspelar 500 spänn på Anderlecht till 10.50 och sen tyckte jag att det kunde vara kul att testa Topptipset med. Sagt och gjort, in med ett 144-raders system.

Resultatet då? Anderlecht satt klockrent och jag hade alla rätt på Topptipset. Dryga 10000 kronor hämtar jag ut imorgon. Middlesboro då? Dom ledde tills det var en kvart kvar sen fick dom en straff emot sig och matchen slutade 1-1. En kväll som denna så känns det lite som om det kvittar...

 

Kommentarer
Postat av: Miia

Grattis! Ska jag sätta in dem imorgon?

2008-03-13 @ 17:46:26
URL: http://wintermoth.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0