Malmö Redhawks - Skellefteå AIK

Som jag skev innan så skulle jag fota lite på J20-matchen mellan Malmö Redhawks och Skellefteå AIK. Matchen vann Redhawks med 4-3 efter att ha slarvat lite på slutet och tappat en 4-1-ledning. Man redde dock ut stormen och leder nu matchserien med 1-0.

Tänkte bjuda på lite bilder från matchen:

image16
Tekning

image18
Björn Andersson hälsar på sargen

image19
Emil Turesson

image20
Gustav "Nypan" Nyqvist

image21
Patrik Lundh bjuds på en hakning

image22
Jan Urbas

image23
Måljubel

image24
Sargbök

image25
Skott kommer

image26
Målchans framför Linus Styrman i Skellefteåmålet

image27
Tobias Nilsson-Roos med tungan rätt i mun

image28
Victor Tisell

image29
Benjamin Sockander trycker dit 4-1 i öppen kasse

image31
Sockanders första mål i Redhawks blev också ett Game Winning Goal

image32
Action

image33
Action

image34
Action

image35
Fredrik Hansson slog assistrekordet ikväll (60 assist)


Jag kommer antagligen lägga ut fler bilder imorgon när jag redigerat klart allt. Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0