Fotouppdrag

Ikväll så är det dags för slutspel i J20-serien och Malmö Redhawks tar sig an Skellefteå AIK. Inget av dom andra lagen valde att möta Malmö så det blev Skellefteå som fick det tvivelaktiga nöjet att åka söderut. Jag har blivit tillfrågad av Jojo om jag inte kunde tänka mig att plåta lite där eftersom Redhawks J20 inte får någon som helst bevakning. Visst, tänkte jag, det ska väl inte vara några problem... Jojo meddelade även att spelarna i laget var helt lyriska över detta.

Jag har fått höra att Peppe Lundh ska förstärka laget ikväll och jag hoppas att ni som är intresserade av hockey och vill se en massa talanger beger er till Malmö Is-Stadion ikväll där pucken släpps klockan 19:30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0