Stiltje

Man kan ju utan tvekan säga att det råder stiltje både på spelarmarknaden och här i min blogg. Det förstnämnda kan jag inte påverka ett dugg men bloggskrivandet vet jag att jag varit allt annat än flitig med, dock så har jag haft ett fullspäckat schema med en massa dömningar och lite annat vid sidan om.

Helgen var lugn men fick ett ganska tråkigt slut, men förhoppningsvis så tänker berörda parter ta tag i problemet annars så blir inte framtiden rolig.

Imorgon möter Redhawks Borås hemma och allt annat en seger är en skräll, men vi ska ju inte glömma att Borås faktiskt gnetar på bra och har tagit poäng av Rögle i tre matcher av tre möjliga. Det är ju, i ärlighetens namn, mer än vad Redhawks lyckats med...

Troligtvis börjar det hända saker nu under veckan så det är väl bara att vänta med spänning och se vem som lämnar och vem som ersätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0