Sanning?

Jag är ledsen att jag är som jag är...

Jag är ledsen att jag är lite slarvig...

Jag är ledsen att jag inte alltid städar efter mig...

Jag är ledsen att jag inte alltid minns saker...

Jag är ledsen att jag vill bli lämnad ifred ibland...

Jag är ledsen att jag vill vara spontan ibland...

Jag är ledsen att jag inte alltid kan motsvara allas förväntningar...

Jag är ledsen att jag ibland har drömmar om framtiden...

Jag är ledsen att jag har förväntningar...

Jag är ledsen att jag inte alltid kan ställa upp...

Jag är ledsen att andra ska behöva stå ut med mig...

Jag är ledsen att jag bara försöker vara mig själv...

Jag är ledsen att jag försökt kämpa i motvind...

Jag är ledsen att jag nu bara gett upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0