På bloggfronten intet nytt

Jahapp, då sitter man här igen efter en tids frånvaro och funderar på vad som egentligen hänt som är av värde. Jag tycker att jag mest flängt runt till ställen man inte gärna besöker om man inte måste, men eftersom jag var tvungen så vara det bara att åka. Kristianstad i fredags för bortamatch, Höör på lördagen för observation, Hörby på söndagen för ännu en obs och för att avrunda snyggt så blev det domaruppdrag i Trelleborg senare på kvällen för att hålla i pipan i seriefinalen mellan Palmstaden BK - Gårdarike BK.

Idag så gjorde jag något som jag inte gjort på ett tag nu, nämligen dammade av kameran och drog på en Redhawksträning för att skjuta lite. Jag hade bestämt en träff med Jojo för att snacka lite skit samtidigt som jag skulle se om jag kunde få några bra bilder till hans träningsrapporter. 

Det blev en del bilder och dessa kan beskådas på Jojos eminenta blogg och jag tar tacksamt emot feedback från mina läsare. Anledningen till att jag inte själv lägger upp bilderna är därför min stationära dator är icke-fungerande på grund av ett trasigt grafikkort, så Jojo tog på sig redigeringsjobbet idag.

Men gå gärna in på Bloggen som ligger steget före för underhållande hockeyläsning!

Kommentarer
Postat av: M-O

Tjena!
Dåligt med kommentarer här...och frånsett detta inlägg dåligt med innebandysnack på ett tag. Måste ju finnas en massa att delge....

2008-02-13 @ 09:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0