På is igen

Var nere på Redhawks första "riktiga" isträning idag, men det var ganska mycket ploj över det hela med spelarpresentationer och liknande. Kul att se att många hade trotsat vädret för att komma ner och titta! Kul att få se nyförvärven med, och try-outarna för den delen också.

Jag är helt övertygad om att Anton Blomqvist kommer bli en positiv överraskning och med lite självförtroende kommer han bli ruskigt stabil. Jan Urbas träning slutade i omklädningsrummet efter 40 minuter då blodvite uppstått efter han fått en klubbspets på kinden.

Då jag kommer följa J20 i höst så var det mest dom unga killarna jag höll koll på men jag tyckte det såg helt ok ut ändå idag. Henrik Karlsson så inspirerad ut i målet och även om han rev ner ett par applåder för två ganska billiga plockar så verkade han stabil. Hurme såg riktigt loj ut och jag hoppas att Henke får spela en del i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0