Ofrivilligt uppehåll

Då är man tillbaks online efter ett par dagars ofrivilligt uppehåll. Tydligen skulle bloggens servrar uppgraderas eller bytas ut, och detta hade jag ingen aning om då ingen information hade gått ut om det. Så här satt man och svor och hade sig eftersom man inte kunde logga in och för att man fick allehanda felmeddelanden. Nu verkar dock allt vara åtgärdat och jag tänker köra på som vanligt.

Helgen har varit lugn annars och jag har försökt att plugga inför min tenta nästa vecka. Det går väl sådär, men jag tänker gräva ner mig i massagehistorians hemligheter och sen försöka plugga in alla indikationer, relativa kontraindikationer samt absoluta kontraindikationer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0