Mannen, myten, legenden

1-16 efter full tid.

Det blev ungefär så tungt som vi misstänkte i tredje. Jag kan ändå inget annat än att vara jävligt stolt över grabbarna i laget eftersom dom, trots massiv trötthet, slet som djur. Hade alla spelare visat ett sådant hjärta så hade man varit lycklig.

Vi gjorde till sist det där målet, och vem gjorde det om inte allas vår hjälte Toni Valle. Ett litet klapp-klappspel och där dök Toni upp på vänstersidan och tryckte dit bollen. Om någon skulle göra Serbiens första mål någonsin så var det just han. David Antic förtjänar också en massiv eloge för sitt slit i målet. Han gjorde en massa klassräddningar.

Behöver jag säga att det blev TV-puckshög efter målet?

Nu blir det transport hem till hotellt där jag säkert kommer få massera ett och annat ben. Jag garanterar att alla kommer sova gott inatt efter kvällens match.

Nya tag imorgon mot Spanien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0