Tvära kast

Då sitter man här och funderar på var denna dag egentligen tog vägen. En massa konstiga och sena återbud gjorde så att jag fick spendera den mesta av min lediga tid på att lösa matcher istället för att få mitt fördrag färdigt som jag ska hålla på lördag. Jag vill ju inte komma dit helt oförberedd och bara stå och improvisera en massa. Nåja, det är väl bara att bryta ihop och komma igen...

Kvällens aktivitet skulle vara en dömning i Söderslättshallen, men efter diverse samtal och kohandlande så hamnade jag i Sundsbrohallen med Petter Niklasson för att döma en D2 mellan Malmhaug-Hässleholm. Det var en bra match med högt tempo där vi släppte upp nivån rejält för spelarna, vilket  uppskattades väldigt mycket.

Hässlehom fick med sig alla poängen då man vann med 3-2 efter att ha ridit ut en sanslös Malmhaugspress dom sista 3-4 fyra minuterna där faktiskt Malmhaug reducerade en gång.

Blev intervjuad av Innebandyskåne.se innan idag och för er som vill ta en närmare titt på intevjun så finns den här.

Dagen tanke går till mina vänner som kämpar mot lågorna i Californien och än så länge har ingen människa eller egendom kommit till skada, utan det har hållt sig till att ett fåtal blivit evakuerade. Det är verkligen ingen rolig situation dom upplever där borta. Jag har fått ett par bilder från två vänner där man inser hur illa det är...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0