Jag ä ente bitter...

Precis när man trodde att denna veckan inte kunde bli värre så blev den det! Jag sålde ju motvilligt mina Leopardsnokar till en bekant uppe i Värmland eftersom jag inte ik någon fart på deras parningsiver, samtidigt som jag började få igång mitt Regius-projeket och det togen massa tid. Pratade med Kuhlin precis och han berättade att sista avetalningen på dom var klar och innan han avslutade den meningen så berättade han att Leopardrna lagt sex ägg hos honom igår.

Jag ä ente bitter...

Nåja, det är ju kul för honom att han fick fart på dom och jag hoppas att han lyckas kläcka alla äggen. Det tråkiga är att han lyckades med det på mindre än två månader när jag misslyckats i ett och ett halvt år. Jag får väl hoppas på det bästa på mitt Regius-projekt istället, och det började ju lovande när min nyinköpta Spiderhane parade mina två största honom samma dag han kom hem.

Med lite tur, och skicklighet, så får jag väl mer än sex ägg på dessa två förmodade kullar.

Jag ä ente bitter...


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin orm

2007-10-26 @ 10:12:30
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: Kevin

Ja, dom var väldigt snygga! Bara att hålla tummarna att Kuhlin lyckas kläcka alla äggen.

2007-10-26 @ 10:27:46
Postat av: LInda

Jag lvoar att hålla tummarna för dig

2007-10-26 @ 11:58:51
URL: http://pinkflower.blogg.se
Postat av: Christoffer

Surt som fan!
men så är det ibland!
Bara att bita ihopa och kämpa vidare..

2007-10-26 @ 19:20:03
URL: http://www.arboreal-vipers.com
Postat av: Kevin

Jepp! Som jag skrev innan så önskar jag Patrik all lycka med dom... Dessutom förtjänar han lite glädje med tanke på dom senaste månadernas turbolens.

2007-10-26 @ 23:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0