Gråmulet

Regn, regn och ännu mera regn... Så kan man nästan sammanfatta denna gråa måndag. Det har inte gjort annat än regnat idag så man har inte kunnat göra särskilt mycket kul. Just idag så tog jag mig i kragen och städade lite här hemma trots att jag vet att det kommer se lika uppställt ut imorgon igen. Städade av i vardagsrummet och i ormrummet, sedan dammsög jag lägenheten. Helt sjukt vad mycket hår två katter kan släppa på kort tid.

Nåja, det har ju varit trevligt sällskap från Värmland här idag med och Anna tyckte mina ögonstenar var fina. Hoppas hon vill ha någon från nästa års kull... Sen var det dags att dra iväg med Fredde och handla lite lunch och det blev Kycklingkebab. Smarrigt värre.

Kvällens övningar bestod av DK-möte samt SSL-matchen mellan Pixbo-Färjestaden. Mötet avhandlades utan några större konstigheter och det avslutades med en ruskigt god middag från Vespa i Lund. Helt klart toppklass på det käket! Jag är ingen större supporter av SSLs satsning på alla nya och tramsiga grepp under matchen som kameravinkel och domarintervjuer, trots att alla tycker att det är så himla nyskapande. Pajaseri! Fjanteri! Lägg ner!
Pixbo vann en ganska tråkig tillställning med 10-5 och sen var det dags för hemfärd.

Sa jag förresten att det regnade...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0