Trångt i sängen

Normalt sett så ska man väl inte klaga när man har tre tjejer i sängen, men när både Molly och Tindra ligger på tvären blir det inte särskilt mycket plats över till mig och Miia. Det är inte det att dom ligger där utan det är för att dom aldrig kan ligga still! Helt plötsligt kan man få en arm eller fot rakt i ansiktet och det är väl inte det man förväntar sig mitt i natten...

Idag ska jag påbörja behandlingen på mina ormar med Frontline och jag hoppas att det funkar lika bra som veterinären sa att det skulle göra annars måste jag dit igen och få utskrivet Ivomec. Är dock ganska skeptiskt att det skulle gå lika snabbt och lätt som hon sa. Jag vet av erfarenhet att inget bara försvinner rakt upp och ner och när det dessutom gäller skadedjur så är jag ännu mera skeptisk. Missförstå mig inte - jag vill inget hellre än att få bort skiten.

Idag så är det jobb som gäller till klockan tre och ikväll ska jag iväg med Rickard och döma en match i Burlöv.

Just nu: Dags för en RedBull.

Kommentarer
Postat av: Miia

Det var faktiskt 4 tjejer, Celine får man inte glömma ;)

2007-11-28 @ 18:46:23
URL: http://wintermoth.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0