Frontline (Part 2)

Det verkar som jag fått bort det mesta av kvalsterna nu, men fortfarande är inte alla borta. Nästan alla Kungspyton har ömsat så dom är rena nu men Rosenboorna har fortfarande kvar. Det verkar dock som dom är på väg in i öms nu för ögonen börjar bli grådassiga och så fort dom har ömsat så är dom ju fria från krypen... Har inte sanerat klart i ormrummet än och det lär ta sin tid.

Dom få Rosenboor som går kvar där inne i brist på plats verkar inte visa några symptom på att vara drabbade och Leopardgeckosen blir ju inte drabbade av dessa kvalsterna så dom är lyckligt ovetandes om kaoset runt omkring. Jag känner inte riktigt för att utsätta mina ormar för en ny behandling av Frontline eftersom två stycken dog sist.

Jag ska försöka tömma så mycket så möjligt av onödiga saker i ormrummet så jag kan gå loss på inredningen sen. Ska bli skönt när allt detta är överstökat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0